duminică, 16 mai 2010

Umbre.


 Iar e noapte aici.De fapt,de fiecare dată când sunt cu tine e noapte,ceea ce e bine.Nu contează că afară încă mai e lumină.E atâta lumină cât să-ţi văd ochii şi trăsăturile frumoase, deci e bine.Iar zâmbeşti pervers...s-ar putea să-mi placă mult prea mult.Mă excită numai privirea ta, când mă vezi că ies de la duş purtând numai un prosop...Nu te poţi abţine mult- nici nu aş vrea să o faci- şi mâinile tale încep să se plimbe uşor, uşor pe tot corpul meu încă ud de la apa fierbinte.Eşti ca un copil care a intrat într-un nou loc de joacă...  Ador felul în care îmi săruţi sânii şi fiecare părticică din corp, făcându-mă să tresar chiar şi la cea mai mică atingere.Încă sunt timidă, dar nu o să mai fiu aşa mult timp.Ştiu că vrei mai mult şi eu vreau, dar e mai bine să o luăm încet, să condimentăm totul pas cu pas pentru ca finalul să fie cât mai plăcut.Iar începi să mă săruţi...Mă furnică buzele de la felul în care le muşti,trupul începe să tremure timid, tu începi să coborî cu săruturile pe gât.. pe sâni..pe abdomen şi acolo jos.De la magic fingers am ajuns la magic tongue..Şi ce mai tongue!Nu ştiu cât de mult antrenament ai, dar pe mine mă faci să mă simt ca şi cum m-aş da într-un carusel.Un carusel care începe să se mişte alene,accelerează şi apoi urcă cu un ritm haotic.Iar când ajunge în cel mai înalt punct, pierd controlul de tot.Coborârea se face în viteză,o viteză mult prea plăcută... 
 La petite morte.Corpul începe să tremure spasmodic şi nu pot să-i fac nimic.Gura mi-e uscată însă reuşesc ca prin minune să scot nişte gemete ţipete demenţiale.Cred că e tot vina ta, dar sincer, n-aş vrea să te opreşti vreodată.Am încercat să mă abţin cândva, mai ales la început când încă eram timidă, dar n-am reuşit nimic.A fost mai rău.Rău în sensul că atunci când nu am mai putut să tac am ţipat mai tare ca niciodată.Nu contează, e bine orice-ai face. 
 Acum e două, şi pe cer nu sunt stele.Nu e nici Luna.Totul s-a ascuns de frica urletelor noastre.Noi ne-am oprit.Stau la tine în braţe şi mă joc pe pieptul tău.Trasez linii imaginare şi zâmbesc ca o idioată.Nu mai văd nimic, decât negru.Dar când mă uit la chipul tău, e imposibil să nu observ sclipirea ochilor.Până şi în întuneric lucesc.
 Mă ridic să te privesc mai bine.Am şi uitat de lumânarea roşie pe care am aprins-o acum câteva minute.Iau o ţigară şi o aprind cu flacăra de la lumânare.Îţi aprind şi ţie una.Apoi iar mă iei în braţe şi fumăm în linişte,îmbrăţişaţi..Mă simt bine, şi ţigara asta mă linişteşte de tot.După ce terminăm, mai stăm puţin aşa,unul în braţele celuilalt..Doar patul şi lumânările contează,în rest parcă e gol..Şifonierul şi biroul sunt inexistente acum.
 
 Zâmbet 
 ...
 Sărut
  ....
  Magic fingers
  ....
  Gemete
  ....
  B part...again
  .... 
 Iar tremur, şi tu doar ce ai terminat de ţipat.S-a dus şi sunetul ăla amuzant care-mi place aşa de mult.A fost frumos şi acum...ţin minte că am deschis ochii la un moment dat şi mi-a plăcut ce am văzut.Încă eram ameţită,parcă beată de la atâtea săruturi şi primul lucru pe care l-am observat a fost peretele.Pe peretele alb şi gol erau 2 umbre,una mai mare şi alta mai mică, care se jucau una cu alta.Şi doar umbrele am putut să le văd, însă erau mult prea pline de viaţă.Când m-am uitat mai bine, am văzut că erau umbrele noastre.Ce ciudat...cine s-ar fii gândit că o singură lumânare ar putea să facă un asemenea spectacol..
 Asta s-a întâmplat de mult,dar nu pot să uit..Ca să retrăiesc momentul, scriu.. Dar orice aş face,se întâmplă.Te văd deşi nu eşti aici.Îţi simt şi parfumul de câte ori mă gândesc la tine...E dulce şi mă ameţeşte dacă-l inspir adânc,dar mie tot îmi place.Sărutul tău încă trăieşte pe buzele mele.Toate astea , le simt.Şi fluturii din stomac întăresc senzaţia aia ciudată de Mai.Ow,şi fiorul ăla care se plimbă pe coloana mea de când ai plecat.
  Nu ştiu de ce scriu asta,dar simt că trebuie s-o fac.
 Mă simt fericită.
 Îmi place.
 Şi vreau,chiar vreau ca fericirea asta să ţină.Mult.
 Ciocolata are un gust ciudat, în sensul rău al cuvântului.Şi cel mai ciudat este că e ciocolata mea preferata...Iar ţi-am simit parfumul...Şi mi-ai zâmbit.Nu,nu am ochii închişi.Şi nu vreau să-mi ciufuleşti părul...
 La naiba,mi-e dor de tine...Nu am să uit nimic.Niciodată.
1.

Un comentariu: